Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'pixchild_loadCss' not found or invalid function name in /home/weshop/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286

Warning: Illegal string offset 'pw_woocommerce_flashsale_color_countdown' in /home/weshop/public_html/wp-content/plugins/woo-sale-revolution-flashsale/main.php on line 352

Warning: Illegal string offset 'pw_woocommerce_flashsale_back_color_countdown' in /home/weshop/public_html/wp-content/plugins/woo-sale-revolution-flashsale/main.php on line 357

Garantie & Klachten


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@We-Shop.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

Blijkt bij levering van jouw bestelling dat er een item niet is geleverd, neem dan even contact op met klachten@We-Shop.nl met de vermelding van de incomplete bestelling. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jouw bestelling niet volledig is geleverd:
– Jouw product bleek niet op voorraad te zijn.
– Jouw product bleek beschadigd te zijn.
– Er is een fout gemaakt bij onze orderverwerking.
Wij proberen jouw als klant altijd op tijd op de hoogte te brengen over het feit dat je bestelling niet compleet geleverd wordt. Helaas is dit niet altijd mogelijk vanwege verschillende factoren. Door een bericht te sturen aan klachten@We-Shop.nl met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht.
LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

Is jouw bestelling tijdens verzending beschadigd geraakt? Dan kun je het beste even contact opnemen met klachten@We-Shop.nl Er wordt dan direct gekeken naar een passende oplossing. Altijd zal er worden gevraagd om een afbeelding te sturen van het beschadigde item. Dat je hier als klant van We-Shop.nl niets aan kunt doen is voor ons vanzelfsprekend. In dit soort gevallen zal je dan ook altijd schadeloos worden gesteld door ons.
LET OP: Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op via klachten@We-Shop.nl

De artikelen worden met de beste zorg gemaakt en verzonden, mocht er toch iets kapot gaan of er treedt een ander mankement op binnen de garantie periode van 3 maanden, meldt dit dan via klachten@We-Shop.nl Wij zorgen voor vervanging/reparatie. Stuur niet zo maar een artikel terug, maar neem eerst contact met We-Shop.nl op via klachten@We-Shop.nl . Natuurlijk geldt de garantie alleen op artikelen als er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is alleen gegrond als deze NIET is veroorzaakt door:
– Opzettelijke beschadiging of door nalatigheid. (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade)
– Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud.
– Uitzonderlijke slijtage van het materiaal
Leder is afkomstig van de huid van dieren en wordt dus niet gemaakt, het is zo gegroeid. Een natuurproduct dus, met al haar eigenaardigheden en nuances. Net als alle andere natuurproducten wordt leer door de jaren heen weer en wind steeds mooier. Er ontstaan plooien en kleurverschillen en het verandert continu van uiterlijk. Die constante metamorfose onderstreept keer op keer het natuurlijke en levendige karakter.
LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.
Klacht of defect binnen garantie
Als je jouw klacht aanmeldt, wordt gekeken of deze binnen de garantiebepalingen valt zoals omschreven in de algemene voorwaarden. Als de klacht gegrond is, zoals omschreven, komen alle kosten voor rekening van We-Shop.nl .
We vragen je altijd melding te maken van jouw klacht via klachten@We-Shop.nl . We zullen altijd zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.
Klacht of defect buiten garantie
Is jouw aankoop buiten de garantie termijn van 3 maanden stuk gegaan, dan kun je altijd nog met een gegronde klacht bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten van een aankoop dat deze langer functioneert dan de termijn waarin je dit artikel hebt kunnen gebruiken en is het gebrek buiten jouw schuld om ontstaan, dan wordt er direct gekeken naar een mogelijke oplossing.

Uitsluiting herroepingsrecht:
Conform de artikelen in het Algemene voorwaarden gelden vanwege hygienische voorschriften als uitzondering op het retourrecht: kousen, slips, strings, sexspeeltjes (producten bestemd voor genitaal en/of anaal contact), tepelpompjes en tepelversiering mogen alleen worden geretourneerd indien de sealing niet is verbroken.  Natuurlijk proberen wij deze klacht zo snel mogelijk op te lossen.