Klacht en garantie

Als je een klacht hebt, willen wij altijd zo snel mogelijk samen zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voor komen dat een item niet in orde blijkt te zijn, maar wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.
Door een bericht te sturen naar info@we-shop.nl met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een item kosteloos kan worden omgeruild. Onze klantenservice zal per geval beoordelen wat de fijnste oplossing is.
LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

Blijkt bij levering van ubestelling dat er een item niet is geleverd, neem dan even contact op met info@we-shop.nl met de vermelding van de incomplete bestelling. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jouw bestelling niet volledig is geleverd:
– U product bleek niet op voorraad te zijn.
– U product bleek beschadigd te zijn.
– Er is een fout gemaakt bij onze orderverwerking.
Wij proberen u als klant altijd op tijd op de hoogte te brengen over het feit dat je bestelling niet compleet geleverd wordt. Helaas is dit niet altijd mogelijk vanwege verschillende factoren. Door een bericht te sturen aan info@we-shop.nl met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht.
LET OP: Vergeet niet u ordernummer te vermelden in jouw bericht.

Is jouw bestelling tijdens verzending beschadigd geraakt? Dan kun je het beste even contact opnemen met info@we-shop.nl Er wordt dan direct gekeken naar een passende oplossing. Altijd zal er worden gevraagd om een afbeelding te sturen van het beschadigde item. Dat je hier als klant van We-shopniets aan kunt doen is voor ons vanzelfsprekend. In dit soort gevallen zal je dan ook altijd schadeloos worden gesteld door ons.
LET OP: Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op via info@we-shop.nl