Retourneren & ruilen

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Lees hieronder hoe je jouw bestelling kunt retourneren.
Check eerst of jouw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:
– Retourneren kan binnen 14 dagen.
– De artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd etc. te zijn
– De originele kaartjes en labels nog bevestigd zijn aan het artikel.
– Voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking.

Uitsluiting herroepingsrecht:
Conform de artikelen in het Algemene voorwaarden gelden vanwege hygienische voorschriften als uitzondering op het retourrecht: kousen, slips, strings, sexspeeltjes (producten bestemd voor genitaal en/of anaal contact), tepelpompjes en tepelversiering mogen alleen worden geretourneerd indien de sealing niet is verbroken.

Als u een artikel terug wilt sturen neem dan contact op met (retour@we-shop.nl)

Let op! Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.
Let op! Vul de reden van jouw retour in op het bijgeleverde retourformulier en voeg dit formulier bij je bestelling.

Bij We-Shop heb je het recht om jouw aankoop binnen 14 dagen retour te sturen. Dit is het herroepingsrecht wat je als consument hebt. Binnen de termijn van 14 dagen mag je jouw aankoop bekijken, beoordelen zoals je in een fysieke winkel gewend bent.

Uitsluiting herroepingsrecht:
Conform de artikelen in het Algemene voorwaarden gelden vanwege hygienische voorschriften als uitzondering op het retourrecht: kousen, slips, strings, sexspeeltjes (producten bestemd voor genitaal en/of anaal contact), tepelpompjes en tepelversiering mogen alleen worden geretourneerd indien de sealing niet is verbroken.

Je kan jouw retour versturen met PostNL. Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Zo kun je ervoor kiezen om jouw retourlabel zelf aan te schaffen voordat je jouw pakket brengt naar een PostNL servicepunt. Wij bieden bij We-Shop deze onderstaande retouroplossing aan omdat deze voordeliger is dan een pakje bij PostNL zelf. Deze optie is niet verplicht. Je kan er altijd voor kiezen om jouw retour te versturen met de reguliere optie van PostNL pakketpost. Helaas zijn wij genoodzaakt om een bijdrage te vragen voor de verzending en verwerking van jouw retour.
Opties:
1. Print jouw retouretiket vooraf (€6,95) en breng jouw pakket naar een PostNL servicepunt.
2. Breng je pakket naar een PostNL serviceput en vraag de baliemedewerker een etiket te printen (€6,95).

(Let op! Zonder bewijs van verzending met track&trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald.)

Ons retouradres:
Xisolutions (We-Shop.nl)
Vierde Reit 7
5233 JT ’s-Hertogenbosch

PostNL- Retour €6,95
Om jouw item(s) retour te sturen met een retouretiket van We-Shop ga je als volgt te werk:
1. Print een verzendsticker van PostNL via MyParcel (LET OP! niet mogelijk via tablets en telefoons).
2. Plak de verzendsticker over het oude adreslabel heen.
3. Zoek het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt in jouw buurt via de Locatiewijzer- PostNL.
4. Lever je pakje afgesloten af bij de balie medewerker van het pakketpunt.
5. Het pakketje komt naar We-Shop en wordt zo snel mogelijk verwerkt.
6. Binnen 14 dagen ontvang je jouw aankoopbedrag terug op jou rekening.